۱,۱۸۲ بازديد

اهمیت ارائه هدایای تبلیغاتی مدیریتی به مدیران

نحوه ارائه هدیه تبلیغاتی به اندازه انتخاب خود هدیه برای مدیران از اهمیت بالایی برخوردار است. برای مدیران نحوه دریافت هدیه در برخی مواقع از خود هدیه بیشتر مورد توجه است و نحوه دریافت هدیه بیشتر از خود هدیه در ذهن آنها ماندگار می شود. پس برای ارائه هدایای مدیریتی خاص به مدیران برنامه و سناریو مناسبی داشته باشید.

 

تاثیر استفاده از ست مدیریتی در هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی مدیریتی یک کانال ارتباط فوق موثر در کانال‌های ارتباطی و فروش محسوب می‌شوند. این فرصتی است که هم نباید نادیده انگاشته شود و هم نکات متفاوتی را در خصوص آن مد نظر داشته باشید.

کیفیت هدایای مدیریتی، ارائه هدایای خاص در انتخاب هدیه تبلیغاتی مدیریتی، فرم و بسته بندی خاص و ویژه، هدیه زیبا و با ارزش، هدیه کاربردی همگی می تواند شاخص‌هایی باشند که هنگام انتخاب هدایای مدیریتی مد نظر قرار می دهیم.

انتخاب یک هدیه مناسب مدیریتی به صورت ویژه در کسب و کارهای B2B از اهیمت ویژه و حساسیت خاصی برخوردار است. هدایای بی نظیری مانند ست‌ مدیریتیخاص و گرانبها، خودکار لوکس، کتب نفیس و سایر اقلام این چنینی می تواند رابطه ای قوی و پایدار برای شما و برندتان با مخاطبین ایجاد کند.

ست مدیریتی شامل چه مواردی است؟

ست مدیریتی معمولا شامل موارد زیر است:

  • سررسید
  • خودکار
  • خودنویس
  • جاکلیدی
  • جاکارتی
  • ساعت مچی
  • کیف مدارک
  • و...

ست مدیریتی جزء هدایای تبلیغاتی نفیس به شمار می‌رود و اگر می‌خواهید به مشتریان خود یک هدیه‌ی نفیس بدهید این هدایای تبلیغاتی را حتما امتحان کنید. سررسید معمولا در تمام این هدایا وجود دارد و سایر المان‌ها مثل خودکار و خودنویس و… معمولا متغیر می‌باشند. باز هم به انتخاب شما بستگی دارد. می‌توانید در مجموعه هدایای تبلیغاتی صدرا این ست مدیریتی را مطابق میل خود بچینید و هر کدام از این موارد گفته شده را داخل ست مدیریتی تبلیغاتی قرار دهید.

امکان درج لوگو به صورت حکاکی شده و یا چاپی وجود دارد. بسیاری از حکاکی برای این کار استفاده می‌کنند اما اگر رنگ و طرح‌های خاص خودتان را مدنظر دارید می‌توانید آن‌ها را هم روی ست مدیریتی پیاده کنید. پیشنهاد می‌کنیم برای ست مدیریتی حجم تبلیغاتی کار را پایین‌تر بیاورید و بیشتر روی المان‌ها تاثیرگذاری و تاثیرپذیری آن کار کنید. اگر در این کار زیاده روی کنید و تمام ست را پر از لوگو و اسم و مشخصات شرکت کنید تاثیر هدیه به مراتب پایین‌تر می‌آید. شاید بهتر باشد مثل همان شرکت تبلیغاتی، خلاقیت خاص خودتان را روی این هدایای تبلیغاتی پیاده کنید.

منبع: هدایای تبلیغاتی مدیریتی صدرا

 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.